Ben 1 yıldır atak geçirmiyorum ilacı bırakmıştım ama hamilelikte kaşık ağrılarım var geceleri donemeiyorum gerçi önceside vardı şuan 13 haftalık gebeyim dr başlayabilirsin ilaca dedi ve ataklar yön değiştiriyor suanki kaşık ağrıları ondan olabilir dedi 2 gün kullandım evet gerçekten bir değişim var ağrılarım azaldı