35 gün önce doğum yaptım şu an 49 kiloyum en azından bu kiloda kalmak istiyorum. İkinci çocuğum hep 43 44 oldum. Yine emziriyorum emzirdikcede zayifliyorum gibi hissediyorum. Aynı kiloda sabit kalmam için yada kilo almam için önerisi olan var mı ? İştahım yerinde süreklide yiyorum aslında 🤦🏼♀️