Henüz doğum yapmadım ama aylardır ilaç kullanıyorum. Düşmesine rağmen devam et dedi doktor kontrol altında tutmak için. Bebeğin gelişiminde hareketlerinde vs bi sıkıntı da yok şükür. Ama ilacı düzenli kullanmak çok önemli. Sabah kahvaltıdan en az yarım saat önce içmeniz lazım. Ben ilk başlar çok önemsemedim düşmedi sonra dikkatli kullanınca düştü.