Biz 29+0 olduk ama ben bronşit oldu ve bu bebegime yansidi ilkten hiç bisey anlamadim annem anladı karnim aynı bir buz dolabi gibi oldu bebeğimin oldugu yer çok soğuk ayaklarımı her yerimi işitiyorum ama olmuyor ve bebeğim hiç durmuyor surekli tekmeliyor cocugum resmen icimde dondu ne yapıcam bana akil verin sali gunu yâda yarın hastaneye gidicem hep kalin şeyler yiyorum ama olmuyor ve surekli şancı yapıyor sonra ben acile gittim rahime inmis cocugum kalp atisilarida güzel dedi ama bu acilinin doktorlari hiç bisey anlamıyor korona testi yaptım negatif çıktı artık korkmaya basladim erken dogum riskim var dediler bana cocuk artık çıkmak istiyor geliyor bana