Minicik_kuzu Merhaba güzel anneler ben şuan 39+4 haftalık hamileyim çatı muayenesi yaptırmaya korkuyorum acaba çok ağrısı olur mu yarın doktora gidicem beni bilgilendirir misiniz
Hayalcinar Minicik_kuzu ilk gebeligimde oldum anlık oluyor canım sonrasında lekelenme olmuştu. Katlanilmayacak birşey değildi.
Denizvegokyuzu Minicik_kuzu kendini çok kasmadigin stres yapmadığin sürece saniyelik olay. ☺️ Benim sonrasında kanamam lekelenmem bile olmamıştı söylenilen ve korkulan gibi bişey değilmiş 🤗 Zaten normal doğum olucaksa bu tip olaylara alismamiz gerekiyor 🤷🏻♀️
SerraveAnnesii 38.haftada olmuştum hiç korkulacak bir şey değil ya 30 sn falan sürüyor. Muayeneden sonra bende kanama lekelenme falan olmadı. Doktorum olabilir de normal demişti
Ikinciyeanne İlk yapıldığında kendimi cok kastim cektim cok acimisti 2.yaptiklarinda acimamisti 2 ayri hemşire farki mi bilmiyorum
Gly87 Doktor karanlıkta oda da bakıyor zaten orana hiç bakmıyor bile sokmasıyla çıkarması bir oluyor emin ol cinsel ilişkiden daha basit birşey😂