gnrbdgl ben kullanıyorum benimki gece yatmadan önce aç karnına iki tane. Atmadığım gün çok kötü oluyorum 5 dakikada nir lavabodayım su bile içemiyorum ama attığım gün bi nebze daha iyi oluyorum ben ayrıca progestanda kullandım ama onu bıraktım onunda bende hormonel olarak çok etkisi vardı artık daha iyi olacağımı düşünüyorum