Ugulsum ben 4.cu ayda bebeğime düşük yaptım kürtaj da doğum yapar gibi canliydi bebek büyük oldu için dogurtur gibi yaptılar 5 saat suni sancı çektim çok canım yandı ama şimdi iyiyim eve geldim de o gecenin sabahi goguslerimden süt geldi benim seninde gelmesi normaldir takma kafana