sema_mom benimde 17 iki kere kan verdim idrar yaptım çıkmadı üzüldüm adeti bekliyorum inşallah olmam sadece akıntım çok var idrar da sık ama belli de psikolojik bilmiyorum bu ayı çok iyi değerlendirdim sürekli düzenli ilişki yaptık umarım tutmuştur inşallah hasta olmam ne olur dua edin daha önce bebeğimi kaybettim 4,5 aylıkken yeniden anne olmak istiyorum Rabbim herkese nasip etsin 😔🥲