doğuruyon mu kızz bende de var o acıı kaynanam hep şey der yere oturup bi yere yaslancaksın eğer bi ayağını diğer ayağının üstüne atabilirsen (parmak ucunun üstüne koycaksın ayağını) doğumuna daha vardır😂 dene bakalım koyabilcek misin hurafe belki ama ara sıra kontrol ediyorum😂😂