Nefesimm
Kızlar üzülerek soruyorum doktorumdan cok memnunum ama zam orayada vurmuş sanırım 27haftaligim riskli gebeligim ve saglam bir doktor arıyorum ilgili guleryuzlu isinin ehli yardimci olun lutfen??
Nefesimm
??
zynpnil
Merhaba canım ben ilk doğumumu Kartal umut hastanesinde yapmıştım doktorum Şeyma hanımdı. Şeyma hanım şimdi Pendik medikal parka geçmiş bende ikinci gebeliğimde ona başladım muayene ücreti 150 lira 2019 yılı sezeryan fiyatı da 3000 3500 arası olacakmış.
dkecin
dragos gülen tıp merkezi -kartal -soğanlık Prof.DrçBülent Kars bey 10 yıllık doktorum çok memnunum.
(216) 457 47 40
33sibel
Medical park 150 tl emsey hastanesi 125 muayene ücreti ve normal doğum ordada 3000 miş bi fark yok o zaman ve emsey daha konforlu..