Nilufar_1996 3 çocuğum var canım ilkini o kadar çok bastırdık ki hep hastaydı, diğerlerini de hep ince giydirdim, çok şükür iyiler, birde bebekler illaki hasta oluyor, onun için üzülme geçer inşallah, düşe kalka büyüyecekler, kaynanalar yaşlanınca üşüyor bebekleri de üşüyor sanıyorlar 🤣🤣🤣