Reklamlardan bıkmış durumdayım artık her 2 dk da bir reklam giriyo tam bişey yazacakken giriyo klavye kapanıyor birkaç saniye sonra tekrar aynısı gerçekten yeter artık sabahtan beri giremiyorum sabah uyandığımda teli elime alınca ilk girdiğim gün içinde vakit geçirdiğim tek uygulama ama artık soğumuş durumdayım yorum bile yapamıyorum bişey yazamıyorum klavye açıldığı gibi kapanıyor reklam giriyo lütfen bir çözüm bulur musunuz artık şuna zaten normal reklamlara alıştık ama bişeyler yazarken çıkması gerçekten sinir bozucu bunu yazarken en az 30 kere reklam girdi 😥😥😥😥