Kizlar ben sudan enfeksiyon kapttim. Tedavi oldum akintim bir hafta olmadi ama yine akintim var. artik hamilelik istiyorum. Tedavilere gore ertelemistim. Ama artik bebek istiyorum. Akintimin olmasi yine illa enfeksiyonmu var demek? Daha 1 hafta oldu tedavim biteni. Doktor yine gel testler ver diyor😣 biktim artik. Bebek istiyorum acaba boyle hamile kalsam sorun yasarmiyim?