gizosk özelde doğum yapıcam ama ne oda nede masa süslemesi istemedim gerek yok bence şu süreçte . Zaten bi aksilik olmazsa 1 gün hastanede yatırılıyo onun içinde evden bişeyleri hastaneye tasıyıp hiç uğraşamam 😂Evde kendim masa hazırlıcam gelenlere ordan ikramlıkta bulunucam .