Nazife03 ben hepsini yaptıracağım detaylı kaldı şuan zaten çok şükür bir sorun çıkmadı ama bişey olsa bile önceden bilmek daha iyi ona göre kendimizi ayarlarız diye düşünüyorum 🥰
Bir arkadaşım hiç birini yaptırmadı bebek doğduğunda omur ilik açıklığı vardı😔 bilselerdi belki o an mudehale edilirdi ama doktor doktor gezip çare aradılar maddi manevi çok yıpranmışlardı o yüzden ben göze alamıyorum yaptırmamayı💞
Rabbim hayırlı sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin hepimize 🤲♥️