Bursahemsire Boynumda minik minik kahverengi benler çıktı, büyüyorlar. Leke kalır diye korkuyorum. Ne yapmalıyım
Sevgiplt Bursahemsire bende de var maalesef ilk gebeliğimde de çıkmıştı doğumdan sonra baya azaldı bi kaç tane kaldı tabi ki 🤦♀️Şimdi 2. Gebeliğim yine çoğaldı