Begumergun
Benim bu sıralar sancım var. Bazen tekmelerini çok çok aşağıda hissediyorum. Rahat oturamıyorum. Artık eğilemiyorum bu da fazla kilo alımından kaynaklı heralde. Yürümek istiyorum ama karın kısmımda ağrı oluyor 🙈 çok şikayetlerim var da bakalım salı günü kontrolüm var umarım herşey yolundadır 🤛🏼