Ayseakbulut Kızlar 12 haftalık hamileyim ve göbeğim yani karnım her neyse nefesimi tuttuğum da veya normal durduğumda kalp gibi atıyor hamilelik den mi acaba anlam veremedim . ☺️🌸
Merve1504 Ayseakbulut bende de oluyor özellikle kahvaltı ettikten sonra sırt üstü uzanıyorum kalbim hızlı ve sert atıyor göbeğimide sallıyor
nuriyedemir Bebeklerselam54 sakin ol kötü bişey demedim zaten 😂 kalp ritmi gibi diyince genelde öyle oluyor hıçkırıkları o yüzden 🤷🏾♀️