Harunnisa Anne16 bebegi sarip sarmalamak icinmi kundak diyorsunuz ben iki cocugumada almadim sere seroe yattilar eskiler almis zamaninda hala alio kundaklayan var ama drlar tavsiye etmiyor diye biliyorum
ElifKarata Anne16 ben normal aldığım müslin battaniye ile kundaklıcam yarım kundak olarak doktorlar onu öneriyor
Sultan42 Anne16 2 3 adet kundak elinde bulunsa iyi olur üstünü örtme amaçlı bende kullandım illaki kundak sarıp sarmala değildir üstünü örtmek amaçlıda kullanılır
NaimeYilmaz Harunnisa yarım kundak bebekler ıcın delıksız ve sakin uyku demek o eller hıc durmuyor cınku sureklı uyandırıyorlar kendını
Anne16 Uyurken falan uyandirmasin kendinj diye ilk 40 gun mesela diye cok yerde okudum ama kararsz kaldim bende
Harunnisa NaimeYilmaz olabilir birsey diyemem ben yapmadim ama yapanlar var yapmadigim icin de bilemiyorum o yuzden
NaimeYilmaz Anne16 ev sıcak olur zaten e alt ustte gıydırceksınız ıcınıze sınmezse bı battanıye ortersınz ustune ama kalın seylerle kundak cok bunaltabılır
mercimek1994 Ben de yarım kundak taraftarıyım dün 5 günlük bebeği görmeye gittim yavrum elleriyle kendini korkutuyor uyandırıyor
Anne16 mercimek1994 yarim kundak istyrm bnde basi acik sade kollar bacaklr gbi hareket ederkn kndni korkutmadin diye