Kızlar şuan 33+3 haftalık hamileyim, ayakta 5 dk den fazla kaldığmda çocuk içimde kasılıyor ve adım atamıyorum. Derim parçalanacak gibi oluyor 😥 bel ağrılarım çok fena durumda pelvis kemiklerim deseniz sanki ayrılıyor birbirinden . Tüm bunlar erken doğum belirtisi olabilir mi ? Birde geçen haftaki kontrolümde doktor bebeğin plesantası önde dedi. Baktım pek iç açıcı şeyler yazmıyor. Cuma kontrolüm var doktoruma soracağım ama içim içimi yiyor benim gibi olan var mı bir şey olacak diye çok korkuyorum 😥 hiç bir işimi yapamıyorum artık