121 merhaba teşekkürler 💐
Doğum sancısı için değil de normal sancım var diye dr gittim acaba doğum mu diye,
1cm açıklığım olduğunu öğrendim sonraki gün kanamam oldu iki damla ama açıklıkta değişiklik yoktu.
Sonraki gün nişanım geldi.hafta sonuydu acile gittim bugün ya da yarın doğumun olur üç cm olmuş dedi hala sancı yok sadece ufak adet ağrısı gibi bi şey var.
Doktorumu aradım eve git hazırlan hastaneye geç yatışını yapsınlar dedi.Bütğn bunlar sabah 10a kadar gerçekleşti.
Akşam 4 oldu hala adet ağrım var gibi diyorum iyi ki dr gitmişim bu sancıysa ben anlamazdım evde doğururdum allah korusun.
Gittik hastaneye yatışım yapıldı nst bağlandı,hstde düzenli sancı ama hiç hissetmiyorum. hala 3cm açıklık.
Saat başı kontrol ediliyor ve nst bağlanıyor. Akşam 7 civarı düzenli olarak bi değişiklikler olmaya başladı vücudumda.Sanki birisi karnımın üstünden bastırıyor gibi.(hafif bastırın şu an anlayacaksınız)
Sonra o düzenli aralıklıklar azaldı kasıklarına,beline kramp giriyor ve biri karnımın üstünden bastırıyor gibi.Eğer yatar pozistondaysam afedersin şeyimin altında bir acı oluyordu. Ben ayakta karşıladım sancıları.
Yani farketmeyip evde doğurmak mümkün değil farkediliyor.ama kanamam ya da nişanım olmasa anca akşam 7de giderdim doktora o ana kadar adet ağrısı gibi derdim.