Nesliihang 24 haftalığım hepsi aynı anda ağrıyor hele belim kopuyo sanki ya bu haftalarda hep böylemi olur
TBeyza Nesliihang benimde 30 lu haftalarimda olmuştu inanın doguruyorum sandım gitmiştim hemen doktora bazen yorgunlukdan olabiliyor ama sizde bı doktora gitmenizde fayda var en azından içiniz rahat eder yada ilişki sonrası da olabiliyor belki de gazınız vardır herşey mümkün
Nesliihang TBeyza 15. Haftadan beri ilişki hiç olmadı çok zorlandığım için hamilelikte bugün wc de çıktım gaz sorumuda yaşamıyorum ama karnımın altı vajinam falan çok kötü bilemedim acillerde tıklım tıklım oturmaya yer bile olmuyo napsam bilemedim ya😔
Seval4120 TBeyza bende suan 30 .haftadayim sürekli kasigimda sanki baskı yapıyor ve vajina otururken çok sızlama oluyor