Benim sadece temizlikten sonra belim ağrıyor oda hemen yürüyorum falan geçiyor her gün 1 tane soda içiyorum acaba ondan mı hiç agrimadi ki 14.haftadayim bu zamana kadar maşallah hiçbir ağrım olmadı tabi Bebek büyüdükçe olur ama şu an kendimi alistiriyorum bol bol hareket ve yuruYus yapıyorum