RaYaRY ikisini de kullandım ekstra ağır parfüm kokulu hediye geldiği için kullanmıştım uzun süreli kullanımda pişiğe sebep olacak gibi geldi bana naturel ise daha iyi bir bez ilk bir ay onu kullandık daha sonrasında pişik olunca gündüz bio natural gece prima premium care kullandık şuan 2.5 aylığız vio natural kullanıyoruz sadece maddiyat zorlamayacaksa bio natural zorlayacaksa natural alın derim 🥰