Canım kayınvalidemle ıkı hafta once mantı açtık keza yıne bugun aynı şekilde. Şuanlık bi sıkıntım yok allaha şükür 🧿 zaten aldıgımız etler kıymalar özel olarak kontrıl edılıyormuş bıze bakteri gelme gibi bi lüksü yok tabi yıne temkinli olmakta fayda var. Dr kagan kocatepe bu konuyla ılgılı acıklama yapmış herlrsin dınlemesını tavsiye ederim