bayanukuslu Bu ayın 25inde tam 12 haftalık olucaz inşallah canlarım. Doktor kontrolümde var. Doktor 2li tarama testi ister mi ?
yigitinannesiiiii bayanukuslu isteyebilir canım usgye göre 12 ise yaptırabilirsin bende yarın yaptırıcam 12+4 benimki istersen biraz 12 haftayı geçsin
yigitinannesiiiii bayanukuslu MaşAllah Canım normalde zaten 11-14 hafta arasında yaptırabilirsin ama 12 den sonra yaptırmak daha net sonuç veriyormuş