Benim karnım var ama zayıf değilim zaten göbeğim vardı hep 56 kiloyum , ben de erken çıktığı için üzüldüm kilo aldım boşuna diye ; sonra dedim sağlık olsun. Ben hareketini hissetmedim ama daha erken diye düşünüyorum, oruç ta tutuyorum güzel gidiyo hamilelik bugün biraz belim ağrıdı.