Hamişler 34. Haftadayım ve geçemeyen öksürükle başım belada. Arada bir sakinleşiyor. Anlık bir kriz geliyor nefes aldırmıyor, konuşturmuyor. Genzimden akıntının kaşındırdığını hissediyorum. 2aydır öksürmekten perişan oldum artık çocukta noluyor diyecek. Doktorum ilaç kullanmama izin vermiyor. Bunun gibi Yaşayan var mı ? Çözüme kavuşan 🤦♀️