İyi akşamlar kızlaar, 00:00 itibariyle biz 36+0 oluyoruz, bebişe kavuşmaya günler kaldı🌝 Karnım iyice sertleşti, hareketler azaldı gibi🤭, hareket edince de çok canım yanıyor, sürekli tuvaletteyim ve günde en az 4-5 kez iç çamaşırımı değiştiriyorum, baya ıslanıyor😪 , sol tarafımdaki kemiklerim artık kırılmış gibi ağrıyor, beş dk yatamıyorum soluma, bacaklarımın ağrısını hiç söylemeyeyim😅 Allahtan hastane çantamı falan hazırladım da koydum önceden kenara, yoksa zordu işim şuan🤭
Sizler ne durumdasınız?