Drkmls Nisao2o bende bugün 13 oldum az bişey yapsam belim kasığım ağrıyo bu 2. Gebelik ilkinde hiç böyle şeyler yoktu
Nisao2o Minianne04 evet ayni ben bebege bir seymi oldu diye cok korkuyorum 12 haftada bebek artik hereket etmeye basliyor lakin anne hiss etmiyor acaba ondanmi
Minianne04 Şuan bile ağrım var ya doktor dayanılmıyacak bir sancın olursa gel demişti ama benim acı eşiğim çok yüksek sanırım suni sancıyla doğum yaptım hiç öyle sancım olmadı benim hafif sızıyla doğum yaptım öyle olunca endişeleniyorum