Geçen haftaya kadar bir şey yokken 38+2 gibi bebişin boynuna 2 tur kordon dolanmış. Bu şekilde normal doğum yapan var mı? Doktor normal doğuma başlanıp bebeğin kalp atışları düşerse sezaryene alınacağını söyledi. Çatı muayenesinde 2 cm açıklık vardı. Yarın tekrar kontrole gideceğim. 4 5 cm açıklık varsa yatış yapilacak. Direkt sezaryen sebebi değil dedi. Ama öyle de çok yirtilma olmaz mı? İlk doğum bir de? Ya tam vajinadan cikarken bebege 2 sn de olsa oksijen gitmezse?? Bu şekilde normal doğum yapan var mı??