Esmaonur Gllklncc ben aldım ilk zamanlar özellikle kesinlikle kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Hafif eğimli olduğu için Allah korusun bebek kusarsa boğulma ihtimali olmuyor ayrıca bebeklerde oluşan reflüyü de engelliyor
Dark Gllklncc Sevi bebenin kullandım çok faydalı. Kış bebeği değil ise kiraz çekirdekli almaya gerek yok. Benim Mayısta doğdu hava sıcaktı kullanamadimadim. Çekirdeği ısıtmak gerekiyor.
Esmaonur mirage333 geçen hafta gitmiştim e bebeğe 100 TL olandan bir tane vardı hala yaşadığınız yerde mağazası varsa bi bakın isterseniz
Fatos91 Kızlar kiraz çekirdekli olması mı daha ii bende alacağım internetten bakıyorum sürekli fiyatlar biraz pahalı 🤑
Dark Fatos91 çekirdek isitiliyor hafif. Yavaş yavaş soğuyor. Bebeği rahatlatıyor. Ama yaz bebeğine kullanılamıyor çocuk terliyor. Ben öyle aldım kullanamadim
Gllklncc Aynen herşeyin fiyatı uçuyor eksikler de asla bitmiyor 😢 bebek kayıyor falan yazmışlar yorumlara o yüzden bantlılardan mı alsam acaba diye düşünüyorum babyjem in var
Dark Gllklncc aynen bence yok. Ben kullanamadim mesela. Altı bantlı olandan alın bebek için daha rahat