Daha önce bu konu ile ilgili birçok post açılmış fakat hiç cevaplanmamış. Tabiki doktora da göstereceğim ama başına gelen varsa ve doktora gösteren varsa lütfen bilgilendirebilir mi? İki mememde de kahverengi kısımların genellikle alta doğru olmak üzere çevresi kıpkırmızı ve diğer bölgelere göre daha sıcak, sanki ateşim var gibi ama o bölgede ağrı kaşıntı yaşamıyorum. Hamileliğin yaklaşık 5. Haftasından beri falan bu şekilde, şimdi 13. Haftadayım. Üstelik biri diğerinden boyut olarak biraz daha büyümüş.İnternette tedirgin edici sonuçlar çıkıyor, hamilelikte yaşayan var mı? Kendi doktorumuza mı gösterelim cildiyeye mi bilemedim 🤷🏻♀️