35SD28 1ay 5 günlük olduk. 2-3haftadır uykuya dalamıyor. Uykusuzluktan ağlıyor az içi geçiyor pat uyanıyor. Derim uykuya dalması 1 1,5 saati buluyor. Dinletmediğim ses yok. Ne yapayım bilmiyorum.
neval270071 35SD28 ayağında bi salla dene istersen canım gazlı bebek mi acaba 👀 ya da yeterince doymuyor olabilir mi birkaç yol daha dene bi canım ilk 3 ay bebeklerde durup dururken ağlamalar anne karnını arama çok olurmuş
35SD28 Tugceelanaz yok asla derin uyumuyor. 5-10 dk o seslerle dalıyor beşiğe alınca pat uyanıyor ve capcanlı oluyor. Böyle 3 saat geçiyor uyuyor uyanık sonra derin pat dalıyor. Yorulduğu için
35SD28 neval270071 deli gibi ağlamıyor aslında. Keyfi yerinde gibi oluyor. Meme de çok sinirleniyor uykusu olunca dalamadığı için. Evet gaz sorunumuz var. Damla kullanıyoruz. İlk zamanlara göre gaz sorunun çok iyi düzeldi sayılır. Ayağımda da sallamayı denerim