buse0614 ilk kanamam, 5. Haftada oldu, kanama alanım vardı. Pıhtı düşürmüştüm. Daha sonraki kanamam 10. Haftada oldu. Ama kanama alanım yoktu. Daha sonra, 12+3 de yoğun bir kanama geçirdim. Ve yine kanama alanım yoktu. Bebeğim iyiydi şükür. Bu kanama bir kaç gündür devam ediyor, doktorlarda nedenini bulamadı. 2 gün hastanede yattım. Kanama alanım olmamasına rağmen, kanamam var benimde. Sanki üstüme görüyorum gibi. Bende progestan kullanıyorum. Benim kaç ped dolusu gelmesine rağmen, doktor ve hemşireler normal buldu bende şaşırmıştım. İnşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi.