Ben özelde yaptırdım 6 gün boyunca e nabıza baktım çıkmadı sonra aklıma gittiğim hastanenin internet sayfasındaki laboratuvar girişi geldi girdim ordan baktım meğer verdiğimin ertesi gününe çıkmış. Grafikleri falan vardı ondan mı yoksa özelde yaptırdım diye mi bilmiyorum e nabızda hala yok. Özeldeyse mutlaka hastanenin sonuç birimi ile iletişime geçin veya bazı devlet hastanelerininde internet sayfası olabiliyor. Eğer benim gibi grafikli çıktıysa e nabızda asla göremezsiniz