Melisaa5 9 gün önce erken test yaptım negatif adetimden 2 önce oluyor, şuana adet olup bitmesi lazımdı 5 gün gecikti tekrar test yapsamı
asraca Melisaa5 test yapmaya korkanlar diye bişey var bend öyleydim canım sabah ilk idrarla çıkıyordu silik ertesi gün gün içinde yapıyordum çıkmıyordu test bozuk vs düşünüyordum ama aklım ordaydı hep vs diğer günler yine ilk idrarla çıkıyodu yani şuan 5 aylığız al bi kaç test sıkıldıkça yap 😀😀😀😀 ilk idrarla dene ilk başlarda çıkmayabiliyor hemen de çıkmıyodu eşime yok deyip sonra tektirar aa çıktı da demiştim
Melisaa5 Ozlm0916 inan her gün yaptım ama tek çizği görünce insanın morali bozuluyor oyüzden beklemek en iyisi❤️
ogretmenHnmm Melisaa5 seni çok iyi anlıyorum benim de ayni oluyordu geciktigi andan itibaren test yaptim bir kac gün arayla 2 tane yapmış olmam lazim en son kan verdim 6.gunde yine negatif 11 gün geçti hala adet olmadim
Ozlm0916 Melisaa5 anlıyorum canım evliligimin 2 ayına kadar çok yaptım öyle test her defasinda hüsrana ugradm
oykumm_1233 bende adetıme 6 gun varken erken gebelık testı yapmıştım negatifti , 2 gun kala tekrar yaptım pozıtıf çıktı bende tekrarlamalısın gun gectıkce
Hacerrrcakmak oykumm_1233 merhaba benimde beklenen adet 16-17 Nisan yumurta çatlama geçen cumartesi oldu catlama olduğundan 8 gün sonra yani dün test yaptım erken gebelik testi varsa çıkar diye negatif çıktı üzüldüm baya ilaç hastane vs baya uğraşmıştım şimdi sizin yazdığınız okuyunca umitlendim. Benim de ihtimal var mıdır
oykumm_1233 Hacerrrcakmak Umarım hamılesinizdir dedigim gibi 6 vardı reglıme yaptıgımda negatıf cıktı son 2 gun kala tekrar yaptım net bısekılde pozıtıf oldu bıraz bekleyın tekrarlayın testı 🌸
Meva34 ogretmenHnmm Aslında gecikmem olmadı şüphelendim test yaptım silik çıktı bende kan testi verdim dr gitmedim e nabızdan baktım sonucuma