minisinannesi07 Ben 2 yere gittim hem özel hem devlet , devletin bana yaptığı tansiyonumu ölçttü doktorumuz yok dedi hiç yatış felan demedi dahi , özel hastane de ebeler 20. Haftadan itibaren bakmıyor dediler , düşük önleyici iğne vurdular yarını bekliyorum randevu aldım direk doktoruma gidicem bakalım ne dicek