Simsimm yalancı sancı da olabilir, sık sık tekrarlıyor mu ne kadar sürüyor takip edin. Ben de 33+6 dayım, birkaç gündür bebek toplanıyor ama su içip uzanınca ya da karnımı ovalayınca geçiyor. Benimkiler yalancı ondan eminim de sizinkini bilemedim, devam ederse gidip bir nstye baktırın