Nrglesim2 Merhaba kızlar 14 +2 günlük hamileyim yaklaşık 1 haftadır sağ göğsümün hemen altında ağrım oluyor bazen şiddetli oluyor normal bi ağrı mı bu yaşayan varmı kaburgam acıyor yani sizde de oluyor mu yada nasıl geçer ne yapmak lazım
Sema97 Nrglesim2 canım benim de böyle başladı çok erken hatta bi sancı giriyordu kitlenip kalıyordum. Böbrek büyümesi varmış yani bebek sağ böbreğine baskı yapıyor dedi doktor sende istersen bi kontrole git
desertrain Nrglesim2 benimde çok ağrıdı kaburganın hemen altı böbrek diye korkmuştum ama çok şükür birşey çıkmadı yer açılıyor bence korkmayın kötü birşey yoktur Allah’ın izniyle
kubrabozkurt Nrglesim2 aynısı bende yaşadım senin haftalarında şuan 31 haftalığım başı aşağı döndüğü gibi rahatladım sanki kaburgam kırıldı zannetmiştim ama doktorum tamamen bebeğin pozisyonuyla alakalı olduğunu söyledi bu acıyı maalesef 2 ay kadar çektim ama sabret geçiyor
Nrglesim2 Bebeklerselam54 internette vucutta gelişmeler büyümeler oluyor bunun gibi kaburga ağrısı olabilir Fln diyodu ama İnternete ne kadar güvenebiliriz sadece sağ göğsümün altı ağrıyo tek büyüyen yerim burası mı 🙄
Sema97 Nrglesim2 tedaviye başlamadım daha. Riskli bi durum da değil dedi doktor 15mm büyüme var dedi. Ağrın artarsa tedavi olman gerekiyor dedi nasıl bi tedavi bilmiyorum
desertrain Nrglesim2 aynen katılıyorum bir yeriniz ağrısa da hamilelik normaldir diye es geç umursama tadını keyfini çıkar canım zaman geçiyor 🥰