Mocuzemiz Kizlar dayanamayacaq deyil amma ara sira karnimda agri deil sanci gibi geliyo gidiyo 23 haftam kimde boyle oldu bebek buyuyor ondanmi ya neden kimde oldu normalmi yazarmisiniz!?
Mocuzemiz Yanne canim benede normal dediler neden bebek buyur ondandi sen hareketlerin her gun hiss ediyormusun ben hayir her gun hiss etmiyorum 23 hafta normalmi her gun hiss etmemek? Bende agri deil sanci gibi sendede oyle
Yanne Mocuzemiz ağrı ve sancı karışık canım yani günüm günümü tutmuyor. 23. Haftada her gün hissetmiyordum ama şuan hissediyorum 25. Haftada. İçin rahat değilse acile git en azından rahat edersin
Mocuzemiz Yanne tewekkur icim rahatladi bendede oyle sanci var bebk buyur belki ondan her gun hiss etmememe normalmi?