Sinmilydd O kadar zor ve güzeldi ki anlatamam çok sükürnormal dogumla aldim kucağıma oğlumu darısı tüm bekleyenlerin başına 🤲 Ama şunu söylemeliyim ki ben böyle bir acı daha görmedim hayatım da😁👍
MerveeD Sinmilydd Epidüralli normal dogum istıyorum bende inşallah acılmam olur.. Kac saat cektınız o acıyı?? Ve ne kadar sürede ayaklandınız
Mrvll Sinmilydd hayırlı olsun, sağlıkla büyütün 🐣 bende 17 gün önce normal doğumu deneyimledim. O ağrı; sezeryana alın beniii diye bagirtttiriyor insani 🙈 ama diyorlar ya hani, doğum bitince her şeyi unutuyorsun diye. Evet o ağrılar unutuldu Allahtan 🥶
Bahar1508 Balgunes ayakta duramayacak gibi bir ağrısı var yani doğum geldiginde inan ki hemen anlıyorsun Ama sezeryan bana daha zor geldi 1 gün sancı cektim sonra sezeryan oldum