Kızlar merhaba ben Meryem Ana otunu aldık fakat nasıl kullanılacağını bilmiyorum. Ve illa hastanede mi yapılması gerekiyor yani doğum anında aynı zamanda başka bir yerde okuyan olsa olmaz mı? Çünkü o telaşla hastanede kimse yapabilir mi bilemiyorum 😒😒