Mineoksuz Merhabalar yenidoğan bebeğim var ve reflü olduğu söylendi. İlla ki yaşayan anneler vardır ne gibi belirtiler oldu bebeklerde? Bizim bebeğimiz çok şiddetli öksürüyor emerken uyurken morarıyor bazen kaç kez doktora götürdük normal diyor ama içim hiç rahat değil normal mi bu öksürükler 😔
Hatunnn Mineoksuz dun dogum yapan kuzenimin cocugu kusuyordu reflumu acaba dedim oda yok bu normal sutun fazla gelmesinden refluden olsa bi anda doluca kusarmis ve rengi biraz daha koyu olurdu dedi
Mineoksuz MelisaAksu doktor gerek yok o yataklara dedi başını yüksek yatırıyorum biraz ama şu öksürük ve morarmayı başka yaşayan var mı merak ettim 😔
Mineoksuz Hatunnn bizim bebek kusmuyor da yani arada oda normal süt fazla geldiği için öyle bir öksürüyor ki mosmor oluyor doktorun yanında da oldu çok normal reflüden olur yüksek yatır başını dedi 😔 yani öksürüğü morarması oluyor mu beni korkutan o çünkü