Denizvegokyuzu pekk1 ay sağlıkla sorunsuz sıkıntısız gelsinler inşallah bizde yatış yapıyoruz yarın 🤗🤩🤰🏻
Mercimek17 Benim de salı günü saat 10 da heyecan var. İkinci bebeğim geliyor. Spinal sezaryen olacağım. :) allah bir günde toprlanıp bebeğimizle taburcu olmayı nasip etsin