Ben olsam çok takılırdım annesinin fikir vermesine değil de eşinizin sanki çocuğu sizden bağımsız kendi yapıyormuş gibi sen istersin de koymaz mıyız demesine.. Koyamazlar bence kesinlikle koymamalılar. Doğumuma 25 gün kaldı ve artık öyle zorlanıyorum ki, hamileliğin ne olduğunu, neler yaşadığımızı asla anlayamazlar bunca aydır neler çekiyoruz asla şikayet değil ama bebeklerimize de isimlerini 3. Şahıslar koymasın bi zahmet eşinizdeki fütursuzluk beni çok gerdi kusura bakmayın. Bence bu konuda net olup bebeğinize kendi içinize sinen ismi koyun.