Ben ilk gebeliğim de çok erken öğrenmiştim, göğsüm taş gibi olmuştu belim karnım ağrıyordu adetime vardi hala hep zandim gün değişecek her gün regl olmayi bekledim birşey gelmiyordu test yaptığımda silik çıkmıştı ama gornuyordu 3 haftalıkken öğrenmiştik bence gebelik varsa az da olsa 2 çizgi gözükebiliyor