KadriyeDerin teşekkürler sonunda yazan bıri oldu
Ben kaşık ağrısı zaten sıklıkla en basından berıdır çekiyorum ama bu bı kaç gündür anıden gırıyo sızlama seklınde bi kere düşük yaptım ve tecrubesızım ister istemez kafaya takıyorum sorma gereksınımı duyuyorum