oykumm_1233 kızlar ben adetime 2 gun kala erken gebelık testi ile çift çizgiyi gördüm sizce kan tahlılı ıcın nezaman gitmeliyim
Zeh123-ra oykumm_1233 adetten bir kaç gün sonra git ama çift çizgi görüşen hamilelik varsa kanda hemen çıkar benim adetime 3 gün kala tahlilde çıktı
Almisinkardesi oykumm_1233 şu an bile gitseniz çıkar hayırlı olsun kan testi adetten 1 hafta öncesine kadar bile doğru sonuç veriyor
oykumm_1233 Zeh123-ra bana daha erken gidip kan tahlılı verirsen sonuclar düşük cıkabılır üzülme dediler de süreklı gidip gelmeyle ugrasma dıye nabsam bilemedım
Esma55 Öncelikle hayırlı olsun kan verin ama doktora gitmek için acele etmeyin cok erken çünkü kese bile oluşmamış ola bilir da insan cok endişeleniyor adet gecıkmesinden 3-4 hafta sonra gidinki hemen kalp atışı felan duyarsınız
oykumm_1233 Esma55 daha once 8 haftalıkken bebegımın kalp atısı durdu kurtaj olmak zorunda kaldım geç gıtmektende korkuyorum suan varsa bı onlem almak ıstıyorum aslında