Öncelikle herkese kolay ve ağrısız doğum yapmayı nasip etsin Allahım 35+2de suyum geldi ve evde sancılarımı bekledik sabaha kadar gelen giden bir şey olmadı sabah doktora gittiğimiz de suyumun geldiği söylendi ve bir kaç test yapılması gerektiğini söyledi aynı gün içinde gece belime vuran şiddetli ağrıyla acile gittim acilde bebeğin suyunun azaldığını 24 saat ciğer geliştirici yapılıp doğumun başlatılacağı söylendi ve yatış yapıldı 2 gün yattım ve 2 gün sonunda rahim yumuşatıcı takıldı 6 saat boyunca sancı çektim ama açılmam olmadı artık dayanamıyordu gelen sancıları mı da karşılayamıyordum doktorum geldi usg ve muayene sonucu suyumun bittiğini ve bebeğin ters döndüğünü söyledi (buraya çok takıldım çünkü bebek hep kanalda dendi) acil bir şekilde sezeryana girdim belimden yapılan iğne canımı acıttı bilmiyorum herkes aynı değildir belki ben çok stres yaptığım için canım çok yansı yarım saat sürdü ben çok panik olduğum içşn bebeğim de benden etkilenip yorgun çıktı ben işlem boyunca kendimde değildim sürekli konuşturmaya çalıştılar ama her şeyi net hatırlamıyorum bebeğim sadece 15 dk kuvözde kaldı ben çıktığım da oda yanıma geldi şuan evdeyiz çok şükür bir sıkıntımız olmadı ikimizin de erken geldik ama Allahım her şeyin hayırlısını güzellerini nasip eder. Bebeğim sağlıklı ve yanımda ben hala doğum yaptığıma inanamıyorum hiçbir şey hayallerde ki gibi olmuyormuş 🙈 bu arada tavsiye çantanızı kesinlikle önce hazırlayın. Allah herkesin gönlüne göre versin herkese sağlık sıhhat versin inşallah.